Medewerker Human Resources

Medewerker Human Resources

Team HR is verantwoordelijk voor het personeelsbeheer in de zone. Wij ondersteunen de collega’s in alle aspecten van hun employee journey. Denk aan aanwerving, ondersteuning bij persoonlijke groei, maar ook praktische vragen rond werktijden, verlofregeling, vorming of evaluatie. Dialoog staat steeds voorop. Partnerschappen spelen een sleutelrol in ons verhaal.

Daarnaast adviseren we vanuit onze expertise de korpsleiding. We houden vinger aan de pols inzake HR-trends. Bij projecten die de visie en missie van het korps helpen realiseren hebben we een ondersteunende rol.

DE FUNCTIE

MEDEWERKER HUMAN RESOURCES

Als medewerker HR heb je een ondersteunende rol binnen de lokale politie Oostende.

Kernwoorden hierbij zijn:

  • Klantgerichtheid
  • Kwaliteit en expertise binnen het eigen vakgebiedJe krijgt een aantal taken toegewezen binnen de domeinen waarin de dienst HR actief is. De verdeling van taken onder het team kan evolueren in de loop van de tijd.

    De domeinen van HR:

    • Werving, selectie en onthaal
    • Verloop in de loopbaan: detacheringen, bevorderingen en mobiliteit.
    • Eervolle onderscheidingen
    • Evaluatie
    • Afwezigheden, verloven en deeltijdse arbeid
    • Arbeidstijd
    • Loonadministratie
    • Coördinatie vrijwilligerswerking
    • Vorming
    • Welzijn
    • Uitdiensttredingen

Algemene taken:

Elke teamlid bij HR moet één dag per week het onthaal van de dienst verzorgen. Hiervoor moeten de meest voorkomende basistaken gekend zijn (bv: adreswijziging, treintickets aankopen…).
Bij afwezigheid van een collega moeten een aantal basistaken overgenomen worden om de continuïteit van de werking te kunnen garanderen.

Specifieke taken:

  • Onthaal van nieuwe medewerkers: verwelkoming op eerste dag organiseren en bijkomende administratie afhandelen;
  • Secretariaat bij rekrutering en selectie: je zorgt voor de omkadering van een selectie (kandidaten uitnodigen, catering…) en volgt administratief verder op;
  • Mobiliteit: interne vacatures publiceren en opvolgen;
  • Opvolgen burgerstagiairs: aanvragen filteren, verwelkoming…;
  • Vrijwilligerswerking: planning opmaken voor de vrijwilligerswerking, af en toe zorgen voor een leuke bedanking;
  • Databank personeel voeden en persoonlijke dossiers up-to-date houden;
  • Aanvragen voor verlof voorafgaand aan pensioen en pensioenen behandelen.

 

WIE ZOEKEN WE?

VEREISTEN

KERNCOMPETENTIES PZ OOSTENDE

  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken 
  • Integriteit
  • Zichzelf ontwikkelen

FUNCTIESPECIFIEKE COMPETENTIES

  • Communicatief vaardig
  • Gestructureerd werken
  • Resultaatgericht werken
  • Informatie analyseren

 

ONS AANBOD

  • Tewerkstelling in ons modern gebouw (Lijndraaiersstraat 5, 8400 Oostende);
  • Je start op loonschaal CC1, vraag een loonsimulatie voor een berekening op maat;
  • Een aantal extra voordelen zoals hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding of gratis gebruik van OV voor woon-werkverkeer en personeelskortingen;
  • We bieden een contract van bepaalde duur, met kans op omzetting naar onbepaalde duur na zes maanden;
  • Een flexibele werkweek van 38 uren, 34 verlofdagen en 13 feestdagen;
  • De mogelijkheid om bij te leren: on the job en door opleidingen te volgen.

 

SOLLICITEREN

Solliciteer hier

Solliciteren kan tot 10/04/2023

MEER INFO

Lees de volledige vacature: 20201221-BEH-HR-C.pdf93,2 Kb(pdf)

 

Schrijf je in voor de infosessie op 27/03/2023 om 18u
Schrijf je in

 

Neem contact op met human resources:
Contact